Ne odustajte (tako lako) od svojih snova!


Jeste li vi osoba koja već na prvom koraku (ili možda desetom) odustaje od svojih želja, snova, ciljeva ili ćete prihvatiti izazove i boriti se s njima najbolje kako znate i umijete?

To je vaš život i budite odgovorni za njega.


Stoga, kada dođete ispred neke zapreke shvatite je kao izazov. Osvijestite da je to zapreka, osvijestite svoje osjećaje prema njoj (ljutnja, bijes, frustracija, suosjećanje, tuga ...) i nemojte odustati ići dalje prema svojem cilju. Ako je zapreka jako velika i čini se nerješivom, pokušajte je zaobići (da, to znači više vremena za doći na cilj), no tek kao zadnju opciju ostavite redefiniranje cilja. Ukoliko i redefinirate cilj, onda je to temeljeno novim spoznajama, a nije rezultat odustajanja ili prihvaćanje poraza.

Eh da .. za kraj na istu temu. Vic koji mi je dobar prijatelj (Andrej) još dosta davno ispričao. Bio tako tip sa ljubavnicom u krevetu i najednom čuje kako se otvaraju vrata od stana. Kaže ona njemu: "To je moj muž, došao je ranije!". On brže bolje skupi svoje stvari razbacane oko kreveta i bez razmišljanja skoči kroz prozor. U trenutku kada je preskočio prozor shvatio je da se nalazi na 10 katu. I pada on tako, a glavom mu prolaze misli. "Uuuh .. mlad sam i dobro izgledam. Imam dobar posao, a imam i ženu kod kuće koja me voli i dobro izgleda. Posao mi ide dobro, a čak sam i na burzi odlično zaradio. Prošli tjedan sam kupio novi auto, a dolje na moru me čeka nova jahta. Poznat sam u društvu, imam utjecaja i mogu ovom društvu još dosta pridonijeti. I vidi sada, zbog svoje gluposti ću sada izgubiti život." I tako pada on, no nekim čudom padne na kamion koji je prevozio slamu. I preživi. Ustane, otrese slamu i kaže sam sebi: "Čim malo zagusti, odmah počinjem pričati gluposti" :)

Goran Blagus
izvor:Monitor.hr

Nema komentara:

Objavi komentar