Iako trend promicanja lokalnog više nije nepoznanica diljem svijeta, još uvijek je neobično kada se velike, globalno usmjerene tvrtke odluče na promicanje lokalnog, ovisno o lokaciji gdje se im se nalazi određena poslovnica. Odličan pozitivan primjer upravo takve tvrtke je lanac hotela Loews koji diljem sjeverne Amerike ima svoje hotele i hotelska naselja, točnije, u čak 16 gradova.
Loews je nedavno pokrenuo program suradnje s lokalnim farmerima nazvan “Adopt-a-farmer” (“Usvoji farmera”) čija je svrha suradnja s lokalnim proizvođačima hrane te podrška lokalnoj organskoj poljoprivredi. U isto vrijeme svojim hotelskim gostima na taj način mogu ponuditi sezonske namirnice koje su organske i zdrave i čije je porijeklo poznato, a proizvodnja održiva i ekološka.
Tako, primjerice, njihovo hotelsko naselje Coronado u San Diegu koristi začine iz vlastitog vrta, a sve ostale namirnice nabavlja od lokalnih poljoprivrednika. Hotel u Miami Beachu podržava lokalne ribare nabavkom namirnica od njih. Također, Loews se povezao i s određenim proizvođačima sireva čime su u mogućnosti ponuditi svojim gostima originalni ovčji sir koji se proizvodi samo na određenim područjima.
Kao dio ponude kojom također podupire lokalno stanovništvo, Loews je predstavio seriju sezonskih večera, gdje će skupa s gostima objedovati i poljoprivrednici koji su uzgojili namirnice i podijeliti s njima priče o tome kako se cijeli rad odvijao i koje metode su korištene.
Trend kojem se priklonio hotelski lanac Loews, posljednjih godina sve je primjetniji, a tiče se potrebe nove generacije informiranih i osviještenih potrošača da imaju sve informacije o hrani (i proizvodima općenito) koju konzumiraju. Dakako, te informacije trebale bi zadovoljavati određene kriterije – važno je da je proizvod nastao u skladu s održivim razvojem, da je lokalnog podrijetla, po mogućnosti organski proizveden i da nitko nije bio socijalno ili na bilo koji drugi način ugrožen pri proizvodnji ili na putu do krajnjeg potrošača.
Ovo je svakako trend kojeg bi bilo lijepo vidjeti kako se popularizira u Hrvatskoj, i kako potiče turističke djelatnike, vlasnike restorana, hotela i sl. na usku suradnju s lokalnim proizvođačima hrane jer, činjenica je da se sve više turista okreće upravo takvim originalnim ponudama i za njih su spremni izdvojiti i koju kunu više.
izvor: Burza ( Ritelefax )
Nema komentara:
Objavi komentar