ŠTO ME UČILA MOJA MAMA


DA CIJENIM DOBRO URAĐEN POSAO:
"Ako ćete se tući, idite van-upravo sam obrisala parket!"


O RELIGIJI:
"Moli Boga da ne ostane fleka na stolnjaku!"




O LOGICI:
"Zato što sam ja tako rekla, eto zašto!"


O VIDOVITOSTI:
"Uvijek nosi čistu robu, u slučaju da zaglaviš u bolnici."


O IRONIJI:
"Nastavi se smijati i dat ću ti razlog da plačeš!"


O APSURDIMA:
"Začepi ta usta i jedi večeru!"


O NEMOGUĆIM MISIJAMA:
"Pogledaj tu prljavštinu na tvom vratu!"


O VREMENSKIM UVJETIMA:
"Kao da je tornado prošao kroz tvoju sobu!"




O PREUVELIČAVANJU:
"Rekla sam ti milion puta-ne preuveličavaj!"


O KRUŽENJU MATERIJE U PRIRODI:
"Ja sam te donijela na svijet, ja te mogu i odnijeti!"


O ZAVISTI:
"Postoji na milione djece koja nemaju sreće kao ti da imaju ovako
divne roditelje!"





Nema komentara:

Objavi komentar